به صنایع چوبی توسکا گسترخوش آمدید.

آدرس:

تهران، شهرک صنعتی خاوران، جنب پمپ بنزین، سایت چوبستانه، خیابان اول،بالاتر از بانک ملی، پلاک5338

تلفن تماس:

09124457030_09304452030

 

 

پایه های ساده معمولا به شکل سم آهویی و یا مخروطی و یا بصورت کج بری تولید میشود. این پایه در تولیداتی مانند میز ناهارخوری، میز عسلی و پایه مبل استفاده میشود.

 

 

پایه ساده سم آهویی

 

پایه ساده سم آهویی، پایه ای است که در مبلمان، کنسول ها، میز ناهارخوری و صندلی مورد استفاده قرار میگیرد. این پایه ها معمولا از چوب راش تولید می شوند که هم استقامت بالایی دارند و هم از نظر کیفیت و زیبایی در رتبه ی بالایی قرار میگیرند. پایه مبل یکی از جدیدترین محصولات صنایع چوبی پایه مبل می باشد که به هنر منبت و کنده کاری ایرانی آغشته شده است و در طرح ها و رنگ های مختلف موجود می باشد. این محصولات برای مبل های مختلف چوبی که طرح های کلاسیک دارند، بسیار مناسب هستند. همچنین از پایه سم آهویی برای صندلی و میز ناهارخوری نیز استفاده می شود که زیبایی آنها را دو چندان میکند. قیمت پایه ساده سم آهویی نیز متغیر می باشد و برای خرید پایه ساده سم آهویی و یا خرید پایه مبل می توانید با شماره های درج شده بر روی هر تصویر، تماس حاصل نمائید.

 

 

پایه مبل از چه جنسی ساخته می شود؟

 

جنس پایه مبل، یکی از مهم ترین نکاتی است که به هنگام خرید مبلمان، باید به آن توجه کنید که اغلب مشتریان بخاطر چشمگیر نبودن و یا توجه نکردن به آن، این مسئله را نادیده میگیرند. پایه مبل نگهدارنده ی مبل می باشد به همین علت باید تحمل وزن مبل و کسی که روی آن می نشیند را داشته باشد.

جنس و طراحی و کیفیت پایه مبل بسیار مهم می باشد چرا که اگر کیفیت ساخت پایه مبل، پایین باشد و یا از متریال نامرغوب در ساخت و تولید آن استفاده شده باشد، می تواند خیلی زود خراب شود. پس می توان گفت که پایه ی مبل تضمین کننده ی طول عمر مبل نیز می باشد.

 

 

انوع پایه مبل

 

اگر بخواهیم پایه مبل را از نظر جنس تقسیم بندی کنیم، می توانیم به سه نوع پایه مبل چوبی، پایه مبل پلاستیکی وپایه مبل فلزی اشاره کنیم. هر کدام از این پایه ها برای یک نوع مبلمان کاربرد دارد. سایز پایه  مبل  معمولا 6 سانتی و یا 10 سانتی می باشد.

 

 

پایه مبل چوبی

 

پایه مبل چوبی به دلیل محکم بودن و طول عمر بالا، از دیگر انواع پایه مبل، پرطرفدار تر است و مهم ترین بخش مبلمان نیز به حساب می آید. پس هنگام انتخاب پایه مبل، باید به پایه مبل چوبی توجه به خصوصی کرد. پایه مبل چوبی در طرح ها، رنگ ها، مدل ها و کیفیت های متنوعی وجود دارد. تنوع بالای طرح و رنگ باعث می شود تا خریدار انتخاب های متعددی داشته باشد و با توجه به سلیقه و بودجه ی مد نظر، یکی از آنها را انتخاب کند.

 

 

پایه مبل پلاستیکی

 

پایه مبل پلاستیکی نیز یکی دیگر از انواع پایه مبل می باشد که از جنس P.P  و یا H.P هستند. از ویژگی های مهم این پایه ها، می توانیم به تنوع بالا در رنگ و تعویض آسان آن اشاره کنیم.

 

 

پایه مبل فلزی

 

پایه مبل فلزی معمولا از ورق آهن ساخته می شود، اما گاهی اوقات نیز از آلومینیوم بخاطر دوام بالا و استحکامش استفاده می شود که در شکل های مختلف لوله ای و استوانه ای طراحی می شوند.

 

ابعاد و شکل ظاهری مبلمان، در انتخاب نوع پایه مبل نقش بسیار مهمی دارند.  رنگ اکثر پایه های مبل استیل، نقره ای (آبکاری کروم) می باشد، اما امکان تغییر رنگ نیز، به درخواست مشتری امکان پذیر است.

 

 

کیفیت کدام پایه مبل بهتر است؟

 

پایه مبل چوبی به دلیل کیفیت بالا و زیبایی منحصر به فردش، یکی از بهترین انواع پایه مبل می باشد. اکثر مردم معتقدند که زیباترین مبلمان، آنهایی هستند که از چوب ساخته می شوند.

 

 

نکات مهم برای خرید پایه مبل

 

در هنگام خرید پایه مبل به اندازه و ابعاد آن توجه داشته باشد. همچنین در هنگام خرید به این نکته توجه داشته باشدی که پایه مبل چوبی را برای چه وسیله ای می خواهید؟ برای پایه میز ناهارخوری یا پایه جلو مبلی و یا میز و صندلی.

 

و آخرین نکته ای که باید به آن دقت کنید این است که پایه مبل دارای کیفیت بالا و ظاهر مناسبی نیز باشد. مثلا اگر مبلمان شما زیبا باشد اما دارای پایه ی زیبایی نباشد، در نگاه اول در ذوق ما میزند.

 

صنایع چوبی پایه مبل، بهترین تولیدات چوبی و خدمات را برای شما تهیه میکند چون معتقد است، شما لایق بهترین ها هستید. برای خرید پایه ساده سم آهویی با شماره های درج شده در روی تصویر، تماس حاصل نمائید.